ΜΑΡΚΑ | Groschopp |
Προϊόν | 11918423 |
Εσωτερικός κωδικός | IMP1326626 |
Βάρος | 1 |
Στείλτε μας μέσω email το ερώτημά σας για να λάβετε την τιμή και τον χρόνο παράδοσης για το Groschopp - 11918423 . Μπορούμε επίσης να σας συμβουλεύσουμε για άλλους αριθμούς μοντέλων. Προσπαθούμε να βρούμε την καλύτερη τιμή και χρόνο παράδοσης για εσάς στη γερμανική βιομηχανική αγορά.
Πουλάμε μόνο νέα και πρωτότυπα προϊόντα.
Δίοδος, υβριδικά κυκλώματα Inc
μοτέρ
ΠΟΙΚΙΛΌΜΟΡΦΗ, DREHSTROM-GETRIEBE-MOTODIVERSE,
Αριστερό/ δεξιά διάγραμμα κύλισης S61-0101-79,
(ΤΡΕΙΣ-ΓΡΑΝΆΖΙ
AC-ΑΣΎΓΧΡΟΝΟ-GETRIEBE-ΚΙΝΗΤΉΡΑ MIT PLANETENGETRIEBE
AC ΑΣΎΓΧΡΟΝΟΣ ΚΙΝΗΤΉΡΑΣ ΜΕΤΆΔΟΣΗΣ
ΑΣΎΓΧΡΟΝΗ ΜΗΧΑΝΉ ΜΕΤΆΔΟΣΗΣ ΕΝΑΛΛΑΣΣΌΜΕΝΟΥ ΡΕΎΜΑΤΟΣ
Γωνιακός σύνδεσμος
Κινητήρας τριών ταχυτήτων
Ηλεκτρικός Μοτέρ 1260W2800,3FAZ ΜΟΤΕΡ IP55 3X230V D0,76A 50Hz 2800 λεπτά-1 160W S1 cosphi 0,75
Κινητήρας ασύγχρονης μετάδοσης AC
ΤΡΕΙΣ-ΓΡΑΝΆΖΙ 380-440/220-254 V, 50 Hz 380-480/220-277 V, 60 Hz 1320-1620 U, 66 W, Β3 (MG90), IP65, Τραύμα κινητήρα μετά τον WW 1695001 Αριστερό/ δεξιά διάγραμμα κύλισης S61-0701-30, με το Sonderfuß να προσαρμοστεί Διαστάσεις τοποθέτησης του κινητήρα DM 90-40 Μοτέρ UR UL συμμορφώνεται, Μοτέρ με μόνωση φάσης, Μοτέρ με τερματικό κουτί AK 2, και πλακέτα τερματικών 6 πόλων, Διάγραμμα στο κουτί ακροδεκτών, Κινητήρας με προστατευτικό θερμότητας 140° C όπως συνήθως κλειστός Συνδέσεις τερματικού WAGO, τοποθετημένο με: ΔΙΠΛΌ ΣΚΟΥΛΉΚΙ Τύπος: Z2 i = 1 140:1 n2 =/λεπτό 1,16 U., M2 = 38 Nm Συντελεστής υπηρεσίας fB = 0,24 Άξονας μετάδοσης δεξιά Ø 12mm x 30mm μήκος h6 με αυλάκωση και ελατήριο ρύθμισης A4x4x20 mm σύμφωνα με το DIN 6885 Φύλλο1 Θέση τερματικού κουτιού: 14 (δεξιά) Θέση τοποθέτησης κιβωτίου ταχυτήτων: 2 Σχεδιασμός και διαστάσεις σχέδιο 2010-03-000555 Ωστόσο, το γρανάζι περιστρέφεται περίπου 90° προς τα δεξιά,
Τραύμα κινητήρα μετά το WW 1695201
Περιστροφή αριστερά-δεξιά, διάγραμμα S61-0702-10,
μοτέρ
μοτέρ
AC-ΑΣΎΓΧΡΟΝΟ-GETRIEBE-ΚΙΝΗΤΉΡΑ
400/230 V, 50-60 Hz1300-1700 U, 170 W, Β3, IP54,
Κινητήρες εναλλασσόμενου ρεύματος
ΤΡΙΚΟΣ-ΜΟΤΕΡ 400/230 V, 50-60 Hz 1300-1600 U, 155 W, Β3, IP54, Τραύμα κινητήρα μετά τον WW 1695501, Περιστροφή αριστερά-δεξιά, διάγραμμα S61-0101-19, UL/UR-φιλική έκδοση τοποθετημένο με: ΔΙΠΛΌ ΣΚΟΥΛΉΚΙ Τύπος: Z3 i = 49:1 Άξονας μετάδοσης από ανοξείδωτο χάλυβα: Ø 12 mm h6 x 28 mm μήκος με αυλάκωση και ελατήριο ρύθμισης A4x4x20 mm σύμφωνα με το DIN 6885 Φύλλο1 Επίστρωση σύμφωνα με το RAL 5002 - υπερμαρίνα Μέγιστη ροπή στρέψης 900 Ncm
Κινητήρας DC
ΚΛΗΜΑΤΑ ΕΝΙΣΧΩΜΕΝΟ ΣΕΙΡΑ ΜΟΤΕΡ ΤΕΛΙΚΟΥ ΚΛΗΜΑΤΟΣ: KE 70-40 220-230V, 0-50 Hz, 6000U, 250 W KB, Β14, IP00, Τραύμα κινητήρα μετά τον WW 50138-04-03 Αριστερό/ Δεξί διάγραμμα κύλισης K01-0101-01 Μοτέρ με στήριγμα πινέλου φλάντζας τοποθετημένο με: ΕΛΙΚΟΕΙΔΈΣ ΓΡΑΝΆΖΙ ΤΥΠΟΣ: SG80 B3/B14 i = 25:1, 3 σταδίων, Μαξ, περμανάντ. Ροπή 8 Nm Ζωγραφική: όχι Σχεδιασμός και διαστάσεις Σχέδιο K8234 «D»
ΚΙΝΗΤΉΡΑ ΣΥΝΑΡΜΟΛΌΓΗΣΗΣ ΣΥΛΛΈΚΤΗ Τύπος: ΚΕ 70-40, 48/60 V DC 5000 σ.α.λ., 380 W S2 10s, Β14, IP00, Τραύμα κινητήρα μετά τον WW 5011904, Μοτέρ με στήριγμα πινέλου φλάντζας
Τεχνικά Χαρακτηριστικά Κινητήρα